Livrarea

      Livrarea produselor comandate pe site-ul www.ortomarket.ro poate fi facuta contra-cost oriunde in Romania in limita stocului disponibil, cu respectarea conditiilor specifice de plata si transport. 

      O comanda va fi luata in considerare numai dupa confirmarea ei telefonica de catre unul dintre operatorii nostri consultanti. In momentul depunerii comenzii la curier veti primi pe email, WhatsApp sau sms numarul expeditiei.

      Expeditia comenzilor poate fi realizata prin curier la adresa indicata in formularul de comanda. Secundar, livrarea mai poate fi facuta tot contra cost si de catre echipele noastre mobile in ariile municipiilor Bucuresti si Sibiu, in functie de dimensiunile coletelor si programarile existente.

      Comenzile care necesita operatiuni de reglare, modificare sau instructaj vor fi ridicate de la sediul nostru din Mun Sibiu, str. Fabricii, nr. 2, jud. Sibiu.

      Costul transportului pentru coletele trimise prin curier este calculat in functie de greutate, volumetrie si adresa de livrare. Acesta va fi achitat la firma de curierat. Costul transportului pentru un colet porneste de la suma minima de 25 lei.

      Produsele care nu necesita să fie livrate pe palet, adică au mai puțin de 70 kg cu tot cu ambalaj, vor fi livrate prin serviciul de curierat oferit de Fan Courier (SC FAN Courier Express SRL). Produsele care depășesc greutatea de 70 kg vor fi livrate pe palet prin serviciul de curierat oferit de Dragon Star Curier (SC DSC EXPRES LOGISTIC SRL).

Timpul de procesare al comenzii este de maxim 2 zile lucratoare, iar expeditia poate dura intre 1 și 7 zile în funcție de localitatea de destinație (timpii de așteptare sunt mai mari pentru localitatile cu kilometrii suplimentari). Timpul de livrare poate sa difere în funcție de perioada anului, conditiile atmosferice etc. Vă rugăm să ne contactati înainte de plasarea unei comenzi (efectuare plata cu cardul) pentru o estimare personalizata pentru cost transport si sa verificati in prealabil perioadele de concediu programate de firma noastra. 

      Societatea comerciala Transylvania Market Place srl, operatoarea site-ului www.ortomarket.ro, nu este responsabila pentru prejudicii cauzate de intarzieri in livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: greve, calamitati, conditii meteo deosebite, accidente rutiere, manifestari de strada sau alte situatii speciale ce ar putea impiedica curierul rapid sa livreze la timp, fapt pentru care societatea noastra nu va plati nici un fel de despagubiri pentru prejudiciile create de nelivrarea la timp a produselor.

Transportul tuturor produselor care depasesc 10 kg se achita in avans tur-retur prin ordin de plata, suma care se va scadea din factura finala a produslui. Acest lucru este necesar pentru a evita prejudicirea firmei in cazul neridicarii coletelor comandate.    

     Produsele vor fi livrate in ambalaje de carton sau mixt ambalaj de carton, folie bule si folie protectoare transparenta.

      Toate produsele sunt insotite de factura fiscala si certificatul de garantie.

Returul

       Clientii site-ului www.ortomarket.ro au dreptul, conform legisaltiei in vigoare, de a renunta la cumpararea produselor prin denuntarea unilaterala a contractului de vanzare cumparare la distanta sau de a schimba produsele achizitionate, in termen de 14 zile de la intrarea in posesie a acestora si se aplica doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta, respectand prevederile Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 (privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative).

      Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiilor asociate acestora stabilește că toate costurile privind garanția comercială – pe care un comerciant o oferă unui consumator, când acesta achiziționează un produs de la primul – inclusiv transportul produsului in vederea returnarii și recuperării prețului plătit de consumator se suportă de către vânzător.

      Procedura de retur incepe trimitand un email la adresa: office@ortomarket.ro, notificare prin sms la nr de tel 0745/761706 sau completand formularul de livrare si retur de pe site. Pentru a putea completa formularul de retur trebuie sa fi logat la contul tau de pe www.ortomarket.ro . Dupa completarea uneia dintre procedurile de notificare enumerate mai sus, in cel mai scurt timp (maxim 24 ore de luni-vineri intre orele 09:00-17:00) veti fi contactati telefonic de un angajat al societati care detine www.ortomarket.ro pentru a parcurge impreuna conditiile si termenii de retur.

Ne rezervam dreptul sa nu acceptam primirea coletelor retur fara a discuta cu unul din operatorii nostrii.

      In cazul, in care, la returnarea produsului, produsul ajunge deteriorat, Transylvania Market Place SRL isi rezerva dreptul de a: 1) refuza receptionarea produsului, fapt care aduce automat returnarea produsului catre client, pe costul acestuia, sau, 2) dupa caz, de a evalua si factura contravalorea sumei necesare aducerii la conformitate a produsului.

      Returul unui produs nu este conditionat de existenta ambalajului original, dar clientul trebuie sa tina cont ca este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului retur si, implicit, trebuie sa ia toate masurile necesare pentru ca produsul sa nu ajunga deteriorat la vanzator.

Contravaloarea produselor returnate se va rambursa conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in termen de 14 zile de la data deciziei de retragere din contract a consumatorului.

      Conditii retur:

  • produsul sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (sa nu fie deteriorat);
  • produsul sa fie returnat in maxim 14 zile de la data deciziei de retragere din contract a consumatorului;
  • sa aiba toate sigiliile si etichetele cu serii intacte;
  • sa contina documentele cu care a fost livrat.

     www.ortomarket.ro işi rezerva dreptul de a sista livrările on-line către un client sau afiliat acestuia, în cazul în care returnările sunt nejustificate. Clientul va fi notificat inainte de a i se refuza acesta optiune.

      Produsele returnate vor fi trimise la sediul societatii noastre: Mun Sibiu, str. Fabricii, nr. 2, jud. Sibiu.

      In momentul efectuarii unei comenzi on-line (pe site), clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.

Pentru comenzile platite cu cardul, suma platita, din care se scad eventualele diminuari ale produsului, va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.