MODALITATI PLATA

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină.

Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.

Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare.

În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.

Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele ortomarket.

ANULARE TRANZACTIE

Pentru plata cu cardul, anularea tranzactiei se poate face gratuit pana in momentul in care vanzatorul trimite plata spre incasare. De retinut ca toate comenzile vor fi confirmate telefonic de catre vanzator inainte de a fi trimise spre incasare. Daca cererea de anulare a tranzactiei este tardiva (vanzatorul a apucat sa trimita plata spre incasare dupa ce in prealabil a confirmat telefonic comanda cu cumparatorul), atunci cumparatorului i se va retine comisionul perceput de procesatorul de plati online, respectiv [(0,8% + tva din suma totala platita) + (0,5 ron + tva reprezentand taxa fixa per tranzactie)]. (Adica costurile ocazionate de tranzactie, care in mod normal, in cazul in care nu se anula tranzactia, cadeau in sarcina vanzatorului si erau suportate din beneficiu. In cazul anularii, vanzatorul este lipsit de beneficiu, comisionul fiind o pierdere, motiv pentru care acest cost cade in sarcina cumparatorului si va fi scazut din suma rambursata.)

Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

Daca plata a fost facuta prin TBI Bank, anularea tranzactiei se supune regulilor stabilite prin contractul dintre client si TBI Bank.

RAMBURSARE TRANZACTIEI

Pentru rambursarea tranzactiei va rugam sa consultati pagina „Livrare si retur”.